Avios/Asia Miles兌換日本機票坐日航啦!4月起日本航空JAL國際線開放360日前可兌換機票!

Avois Asia Miles換日本機票 JAL放票

Avios/Asia Miles兌換日本機票坐日航啦!4月起日本航空JAL更新國際票放票時間至360日前!

正啊!佛心日航又有新德政!Avios/Asia Miles兌換日本機票識換梗係換日航啦!有玩開里數換機票嘅應該都知道日航JAL一向都係放330日後嘅國際票,由2019年4月1日開始,日航開放可以換到360日前嘅票喇!睇佢官方公布就話今次改動適用於「合作夥伴航空獎勵機票」,睇嚟係為2020年東京奧運做好準備。夾埋先前講嘅→Asia Miles換機票途徑多咗網上兌換日航真係啱晒!

留意因為由4月1日起會一次過放多30日嘅票,啫係係4月1日果時好大機會有大量嘅里程票可以作兌換!啫係本身只換到2月25日加咗30日後可以換到3月26日。

Avios/Asia Miles兌換日本航空機票重要時間

  • 2019年4月1日 10:00 am (JST) : 新制實施,改動至可兌換360日
  • 2020年3月26日: 計及360日後最遠可以兌換日子
avios asia miles換日本機票 日航開放票360天

日航開放票360天訂票日期概念圖

Avios/Asia Miles兌換日本機票坐日航啦!4月起日本航空JAL國際線開放360日前可兌換機票!

每年3-4月都係日本櫻花季節,換機票呢段時間去睇花就啱晒!2018年實際櫻花開花日/滿開日如下:

  • 東京:3月17日開花、3月24日滿開
  • 大阪:3月20日開花、3月26日滿開
  • 京都:3月22日開花、3月28日滿開

日本航空Premium Econ VS 國泰Premium Econ

先前係facebook有分享過用Avios換機票去東京坐Premium Econ(Asia Miles無得換JAL PE),正在JAL PE都有得入Lounge,可以重溫返:

重溫Asia Miles假單程換日航JAL

唔想換日本都得,相信到時其他international 嘅票都會一大堆放出嚟,要計劃Asia Miles假單程去歐洲/美國就啱晒喇!重溫→Asia Miles假單程

因為日航JAL個航空輸樞就係東京(HND/NRT),所以當日航可以出單程以後變到容易咗組合CX+JL嘅「假單程」票,長途可以用到假單程例子如下:

一理通百理明,以下地點用作組合「香港-美國/歐洲-日本」或「日本-美國/歐洲-香港」的單程票,需要里數均如下:

  • Economy 47,000 Asia Miles
  • Business 90,000 Asia Miles
  • First Class 135,000 Asia Miles
  • 記得以上行程online出唔到,要打電話去Asia Miles hotline出
  • 至於點樣係香港去日本或日本返香港?你鐘意換又得買又得總之分開計
DestinationUS_EU_HubJP_Hub
紐約JFKHND/NRT
芝加哥ORDNRT
波士頓BOSNRT
洛杉磯LAXHND/NRT/KIX
三藩市SFOHND
西雅圖
(Mar 19)
SEANRT
溫哥華YVRNRT
巴黎CDGHND
法蘭克福FRANRT
倫敦LHRHND/NRT

日本航空是次改動之Q&A

適用

  • JAL國際收入和獎勵機票(包括連接JAL國際部門的國內部門)
  • 合作夥伴航空獎勵門票*預訂期限可能因合作夥伴航空公司而異。

問:你為什麼要在出發前360天將國際預訂期改為?
答:根據客戶反饋,我們決定提前360天預訂系統並接受預訂。

問:與國際航班相關的日本國內航班是否也可以在出發前360天預訂?
答:是的。在出發前360天還提供帶日本國內轉機航班的國際航班。

問:JAL國際升級獎的預訂是否會在出發前360天被接受?
答:是的。 JAL國際升級獎的預訂將在出發前360天提供。

問:日本國內航班和國際航班將在出發前360天提供高級座位選擇服務嗎?
答:是的。日本國內航班和國際航班在出發前360天提供高級座位選擇服務。請注意,提前預訂座位可能不適用於選定的票價。

問:以下機票的預訂是否會在出發前360天接受?
由其他航空公司運營的JL代碼共享航班,合作夥伴航空獎勵機票,oneworld獎勵機票和捷星日本獎勵機票。
答:即使您可以在出發前360天選擇航班日期,合作夥伴航空公司的系統也可能無法接受預訂。
請在航班可用時預訂機票。*獎勵機票必須在預訂的同時簽發。

問:哪些航班可在2019年4月1日上午10:00預訂?
答:到2020年3月26日的航班將可用於預訂。

8 comments

Leave a Reply