經里先生指定連結申請Citi信用卡額外現金券申請表格
呢張係額外超市現金券申領表格,你的額外獎賞為限時活動(Apple Gift Card活動等等)的申請唔係填呢張啊,你去返睇 www.mrmiles.hk/citi-apple-gift-card/ 。

未成功枇核的申請並不適用。申請信用卡起計至批核信用卡及填妥表格不超過45天的申請先可以claim到現金券。

請睇清楚對清楚,如填寫資料有誤需要重新申領而超過申領時限並不設補領。

填寫表格後會先交由銀行核對,確認到係跟里先生申請後,會於約三個月左右寄出現金券。未夠時間的話唔好搵里先生住,因為都答唔到你係咪成功。

如未能於三個月內收取現金券,可電郵到coupon@mrmiles.hk查詢。此額外獎賞由里生先提供,而非由Citibank提供。
Sign in to Google to save your progress. Learn more
Email *
申請人姓名 *
申請編號 (於成功申請頁面/電郵/SMS會有所顯示由英文及數字組成之編號,請睇清楚對清楚,最好用copy & paste,錯咗的話我claim唔到銀行回贈交俾你) *
申請日期 (經里先生連結申請的日期,限時活動及禮品為AGC的申請並唔係填呢張) *
MM
/
DD
/
YYYY
你申請的Citi信用卡 *
郵寄地址 (唔係email啊!請再重覆核查,因寄失而未能收取之coupon恕不會獲得補發,記得係地址而唔係email) *
是否已批卡?未獲批卡而申領的form會作廢並不會獲處理,恕不另行通知。 *
Required
以上提供之電郵會用作通知成功經申請信用卡及登記訂閱里先生電子報Newsletter之用途(Newsletter可隨時取消訂閱) *
Required
A copy of your responses will be emailed to the address you provided.
Submit
Clear form
Never submit passwords through Google Forms.
reCAPTCHA
This form was created inside of Miles Travel Limited. Report Abuse